چرا ما

  • اطمینان از تجارب - اطمینان به راهکارهای ارائه شده - اطمینان در حصول نتیجه
  • مشتری مداری  با استفاده از سيستم نرم افزار  CRM
  • مدیریت فعال کاهش ریسک وخطر 
  • سيستم پشتيباني هوشمند مبتنی بر ITIL
  • حضور درکنار مشتري دوره های آموزش هاي استاندارد و جامع در سطح سازمان
  • احاطه ی علمی و دانش محور بر اکثر برند های مورد استفاده در مراکز داده
  • به کارگيري روش هاي مديريتي روز
  • استفاده از نيروهای متخصص و تک مهارتی   و مورد اطمینان
  • متدولوژی ساختار یافته است و انعطاف پذیر
  • تعيين مدير پروژه و تیم اجرایی و کنترل پروژه
  • همکاري با دانشجویان دانشگاه هاي معتبر کشور در راستای علم پروری
  • حضور مهندسین با سابقه و با گواهینامه های معتبر بین المللی در شرکت
  • ارائه‌ي توافق نامه سطح سرویس (SLA)
  • تعهد حرفه اي در قبال انجام بموقع كار
  • پيگيري دستاوردهاي نوين تكنولوژي
  • رعايت حقوق معنوي مشتريان
  • حفظ اطلاعاتمحرمانه و اسرار مشتريان
  • بازدید های رایگان در انتهای پروژه در جهت رضایتمندی و ارتقا کیفیت سرویس ها

 

 رضایت شما سرمایه ماست 

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • 1
  • 2