چرا ما

- اطمینان از تجارب - اطمینان به راهکارهای ارائه شده - اطمینان در حصول نتیجه
- مشتری مداری با استفاده از سيستم نرم افزار CRM
- مدیریت فعال کاهش ریسک وخطر
- سيستم پشتيباني هوشمند مبتنی بر ITIL
- حضور درکنار مشتري دوره های آموزش هاي استاندارد و جامع در سطح سازمان
- احاطه ی علمی و دانش محور بر اکثر برند های مورد استفاده در مراکز داده
- به کارگيري روش هاي مديريتي روز
- استفاده از نيروهای متخصص و تک مهارتی و مورد اطمینان
- متدولوژی ساختار یافته است و انعطاف پذیر
- تعيين مدير پروژه و تیم اجرایی و کنترل پروژه
- همکاري با دانشجویان دانشگاه هاي معتبر کشور در راستای علم پروری
- حضور مهندسین با سابقه و با گواهینامه های معتبر بین المللی در شرکت
- ارائهي توافق نامه سطح سرویس (SLA)
- تعهد حرفه اي در قبال انجام بموقع كار
- پيگيري دستاوردهاي نوين تكنولوژي
- رعايت حقوق معنوي مشتريان
- حفظ اطلاعاتمحرمانه و اسرار مشتريان
- بازدید های رایگان در انتهای پروژه در جهت رضایتمندی و ارتقا کیفیت سرویس ها