ماموریت

زمانی که یک بنگاه تجاری شکل می گیرد در جریان رشد و توسعه عوامل سازمانی مثل استراتژی ها، خط مشی ها تصمیمات مدیریت، مسیر حرکت سازمـــان را مشخص می سازد وقتی این عوامل سازمانی با هدفهای فردی (گرایشها، ارزشها، ادراکات و انتظارات) در قالب متغیرهای میانجی یک سو و هماهنگ گردد، متغیرهای بازده به شکلهای مختلف تحت عنوان اهداف سازمانی ظاهر میشود. اهداف ما با توجه به این متغیر ها و عوامل برای سال 1392 اینگونه مصوب گردید:
- کاهش هزینه های فرصت از دست رفته سرمایه
- کاهش دوباره کاریها و اشتباهات
- کاهش زمان مرده یا زمان تلف شده جهت تحویل به موقع
- افزایش سطح رضایت و وفاداری به مشتری با ارائه خدمات قبل، حین و بعد از فروش
- افزایش سهم فروش به منظور بالابردن سطح درآمد و سود
- افزایش سطح کیفیت محصول یا خدمات
- افزایش سطح انگیزه کارکنان از طریق اجرای دوره های آموزشی و سمینار، توسعه وغنی سازی شغل